Fetva nr. 143

Pyetje:
Nese dikush i dhuron ca para ndonjë të varfëri që ta kryejë i varfëri haxhin e tij personal obligativë, a i llogaritet shpërblimi i njejt dhurusit të parave apo jo?
Si dhe, a është me mirë që ky t’i dhurojë ca para dikujt që ta kryejë haxhin vullnetarë për të (për dhuruesin e parave) apo t’i dhurojë ndonjë të varfëri ca para për kryerjen e haxhit obligativ?

Përgjigje:
Po, inshallah dhurusi i parave (sepse dhurusi i parave e ka kry haxhin e tij obligativ më herët) do të shpërblehet me sevape të njejta, nëse ia dhuron fukarasë parat për kryerjen e haxhit obligativë.
Sepse, pejgamberi alejhi selam ka thënë:
“Kush e përgatit një ushtarë (muxhahid, – ia blen teshat, mjetet e luftës, i dhuron para, etj) ai veçse ka luftuar (ka marrë shpërblimin e xhihadit).”
(Buhariu: 2843 dhe Muslimi: 1895).
Dhe haxhi është lloj nga llojet e xhihadit.
Dhe më sevap është që t’i dhurohen parat fukarasë që fukaraja ta kryejê haxhin e tij personal obligativë, sesa t’i dhurohen parat dikujt që ka kry haxhin obligativ, por të shkon sikur bedel për dhurusin e parave për kryerjen e haxhit vullnetarë.
Rastin e parë dhurusi i parave do ta merrë shpërblimin më të madhë sesa në rastin e dytë, sepse po ia mundëson vëllait të tij fukara kryerjen e Haxhit obligativë, njëren shtyllë nga shtyllat e islamit.
Burimi: Mexhmu’ul fetaua ue resail: vëll.21/fq.108.

Autor: Shejh Muhamed Ibn Salih el uthejmin, Allahu e mëshiroftë.

Nga arabishtja: Suad Shabani