Fetva nr. 257

Pyetja:
A është e mundur të ketë moral i cili nuk është përmendur në Kur’an dhe Sunnet, nëse po atëherë, si mund ta arrijmë njohjen e tij?

Përgjigja:

Ka thënë i Dërguari All-llahut,- salallahu alejhi ve selem!,- ka thënë:
“Jam dërguar për ta përsosur moralin.”.
Gjithashtu, edhe sheriatet para Islamit kanë nxitur për pajisjen me moral të mirë, dhe mu për këtë arsye, dijetarët kanë cekur se morali i mirë është ai moral në të cilin kanë nxitur dhe urdhëruar të gjitha Sheriatet.
Pra, Sheriati me të cilin erdhi i Dërguari i All-llahut,- salallahu alejhi ve selem!,- është i plotë, si dhe erdhi për ta përsosur moralin e lartë.
Mostër, kemi në çështjen e Kisasit (hakmarrjes), nëse dikush bën gabim ndaj dikujt, a i merret haku atij në këtë rast?
Ndërsa, Sheriati i fesë islame është i përsosur, dhe duhet ditur se kjo çështje qëndron në mes këtyre dyja (hakmarrjes dhe faljes).
Me anë të hakmarrjes ndaj vepruesit të veprës, në këtë rast, dobia është se bëhet parandalimi i përhapjes së këqijave, e përmes faljes përhapen mirësitë ndaj atij që ia falin.
Mos harroni se, Sheriati jonë (feja islame), ka ardhur i përsosur dhe falënderimi i takon vetëm All-llahut,- xhele veala!.
Dhe në fund!
Dije, se ka zgjidhje për atë që meriton ti falet , njashtu ka zgjidhje edhe për tia marrë hakun atij që meriton ti merret haku.

Shejh Muhamed bin Salih El-Uthejmin, -Allahu e mëshiroftë!-.
Nga arabishtja: Suad B. Shabani