Allahu besimtares ja bëri për detyrë të mbulohet, dhe ky detyrim në vete përmban urtësi dhe fshehtësi të mëdha, dhe cilësi të lavdëruara, dhe synime dhe dobi të shumta, e ndër to:
E para: Ruajta e nderit:
Mbulesa është mburojë për ta ruajtur nderin dhe për ta larguar çdo shkak që të çon në dyshime dhe fitne dhe çrregullim.
E dyta: Pastrimi i zemrave:
Mbulesa nxit në pastrimin e zemrave të besimtarëve dhe besimtareve, dhe mbushjen e zemrës me devotshmëri, dhe respektimin e shenjtërisë. Allahu të vërtetën e tha: “Kjo është më e pastër për zemrat tuaja dhe të atyre”. Ahzab 53.
E treta: Virtytet e larta të moralit:
Mbulesa nxit në realizimin e virtyteve të larta të moralit, si virtytshmërinë, nderin, turpin dhe xhelozinë, dhe mbulesa mbron nga të njollosurit me cilësi të shëmtuara, si ato të pahijshmet dhe paturpësia, dhe e ndyra dhe çrregullimi.
E katërta: Mbulesa është shenjë dhe emblemë e besimtares së ndershme:
Mbulesa është shenjë dhe emblemë sheriatike e besimtares që aludon në dëlirësinë dhe nderin e saj, dhe aludon në largimin e saj nga pisllëku i dyshimit dhe të hutuarit: “Kjo është mënyra më e përshtatshme që ato të njihen e të mos ngacmohen nga të tjerët”. Ahzab 59. Përmirësimi i pamjes së jashtme është argument i përmirësimit të brendësisë. Virtytshmëria është kurora e gruas dhe nuk është prekur ndonjë shtëpi me dëlirësi vetëm se ajo shtëpi ka përfituar nga lumturia.
Ajo që vlen të theksohet këtu është se Numejrij kur e thuri thënien e tij tek Haxhaxhi: (Ato i mbulojnë pjesët e trupit nga devotshmëria …. dhe në pjesën e natës kur dalin, dalin me shami të mbuluara), Haxhaxhi tha: E tillë është gruaja muslimane!
E pesta: Ndërprerja e lakmisë dhe ideve djallëzore:
Mbulesa është mburojë shoqërore nga e liga dhe nga sëmundjet e zemrave të burrave dhe grave. Mbulesa e ndërpret çdo lakmi dhe dëshirë të fëlliqur, i shmang sytë tradhtare nga shikimi, e largon të ligën nga nderi i burrit dhe po ashtu e largon të ligën nga nderi i gruas dhe familjes së saj, është mburojë nga të gjuajturit e grave të ndershme me akuza për amoralitet, i largon thashethëniet qëllimkëqija dhe pisllëkun e dyshimeve dhe të hutuarit, dhe idetë tjera djallëzore.
E gjashta: Ruajtja e turpit:
Fjala haja (turp) në gjuhën arabe buron nga fjala arabe hajat, që do të thotë jetë, e që nënkupton se s’ka jetë pa turp. Turpi është moral që Allahu e vendos në shpirtrat e atyre që do t’i fisnikëron, dhe është moral që përçon vlera dhe mirësi dhe që e largon në shumë mënyra poshtërsinë. Është nga veçoritë e njeriut dhe cilësitë e natyrshmërisë, dhe moral islam, dhe degë nga degët e imanit, dhe është cilësi nga cilësitë e lavdëruara të arabëve para islamit ku me ardhjen e tij vetëm se e vërtetoi si cilësi dhe thirri në të. Mbulesa nuk është diç tjetër përveçse mjet efektiv për ta ruajtur turpin dhe largimi i mbulesës nënkupton largimin e turpit.
E shtata: Mbulesa e pengon depërtimin e zhveshjes dhe lakuriqësisë dhe përzierjes mes dy gjinive në shoqëri muslimane.
E teta: Mbulesa është mburojë kundër kurvërisë dhe amoralitetit, dhe në këtë rast, gruaja nuk bëhet enë e çdokujt që do të pi.
E nënta: Gruaja është auret e mbulesa është ajo që e mbulon dhe kjo është nga devotshmëria:
Allahu i Madhërishëm tha: “O bijtë e Ademit, Ne ju dërguam rroba që të mbuloni vendet e turpshme, si edhe për zbukurim; por, petku i devotshmërisë është më i miri”. Earaf 26. Abdurrahman ibën Eslem, Allahu e mëshiroftë, në komentin e këtij ajeti thotë: Njeriu i frikohet Allahut dhe i mbulon pjesët e turpshme, e ky është petku i devotshmërisë.
Në një nga lutjet e të Dërguarit të Allahut, lavdia dhe paqja e Allahut qofshin mbi të, ka ardhur se ka thënë: “Allahummes-tur avrati ve amin revati (O Allahu im, m’i mbulo të metat e mia dhe më qetëso në momentet trishtuese)”. Hadithin e shënon Ebu Davudi dhe të tjerët.
Prandaj o Zot, na i mbulo auretet tona dhe të grave të besimtarëve. Amin.
E dhjeta: Ruajta e xhelozisë.
Nga arabishtja: Irfan JAHIU
Pjesë e shkëputur nga libri: “Hirasetul fadile” nga shejh Bekër Ebu Zejd, Allahu e mëshiroftë.